Alquimia: Breviculum seu parvum Electorium - 日本語 - Español y Latín
Posted by Ricardo Marcenaro | Posted in Alquimia: Breviculum seu parvum Electorium - 日本語 - Español y Latín | Posted on 6:30
ライムンドゥス・ルルス主演『ブレヴィクルム』付採細密画を読む 1
Thomas Le Myesier, Breviculum seu parvum Electorium, MS Karlsruhe, Bad.Landesbibl., St Peter, perg.92cfr. CCCM Raimundi Lulli Opera Latina. Supplementi Lulliani I, Turnholt 1990, pp.283-288, 311-356
この写本には12枚の細密画が描かれているといいますが、その第五図を見てみましょう。
***
[左:九人の賢者たちが問う]
はたして、何か、何からか、なぜか、どれほど(の量)か、どのような(類)か、いつか、どこか、どのようにか、なにによってか。
Novem philosophi quaestiones ponunt : utrum, quid, de quo, quare, quantum, quale, quando, ubi, quomodo, cum quo.
[はしご]
これらの問いは階段の九つの主題と、「ある」という動詞によって関係づけられる。
神、天使、天界、人、想像力、可感能力、自育(植物的)能力、要素化(元素化)能力、構成能力。諸規則 : 推測、存在様態、意図志向、探求様態、一般的特定、証明、反論、超越的諸点、目的の卓越。
Quaestiones per sit vel est cum novem subiectis coniunctae sunt : Deus, angeli, caelum, homo, imaginativa, sensitiva, vegetativa, elementativa, artificium morale/naturale.
Regulae : De suppositione. De modo essendi et intelligendi. De modo investigandi. De specificatione generali. De demonstratione. De contradictione. De punctis transcendentibus. De maioritate finis.
[中央のライムンドゥスが語るところ(赤字)]
あなたがた九人の貴顕よ、あなたがたは九つの主題について問われる。あらゆるリアリティー、あらゆる事物、それらに内在あるいは外在するはたらき、直接あ るいは媒介されるはたらき、実体あるいは偶性によるはたらき、感覚できないあるいは感覚されるはたらき、永続するあるいは途絶するはたらきについて。あな たがたがこうした知識を享受したいなら、神の恩寵とともに、業(アルス)によって、ここに説く創意溢れる業の諸規則を通して知ることができる。それらは忠 誠(厳密性格さ)の塔にかけられた諸原理を介してよく準備の調った知性を導く。
Vos novem domini, qui dubitatis et quaeritis de novem omnium rerum subiectis et de rebus eorum et operationibus intrinsecis et extrinsecis, immediatis et mediatis, substantialibus et accidentalibus, insensibilibus et sensibilibus, perpetius et corruptibilibus; si huc accedere volueritis, scire per Artem poteritis, Deo dante, per Canones Artis inventivae hic praesentes, qui intellectum benevolum dirigunt, per principia apodiata a turri fiduciae, a qualibet dubitationem quaestionum vestrarum, cum illa sint omnium entium principia sive causae; cum etiam in Arte exponimus omnes species et differentias quaestionum vestrarum. Per quae vobis clare procul dubio, prout intellectui coniuncto possibile est, apparebit veritas quiescere faciens intellectum. Et ad culmen turris per veram fidem vere credendo poterit attingere, memoria recolente voluntateque diligente supra vires.
[ルルスの左手の下(赤字)]
ライムンドゥス:あなたがたまたわたしにイザヤは「信じぬかぎり理解できぬであろう」と語る。〔*イザヤ7.9:「もしあなたがたが信じないならば、立つ ことはできない。」〕
Raimundi : Vobis tamen et mihi dicit Isaias, quod, nisi crediderimus, non intelligemus (Is.7.9)
[中央のライムンドゥスが語るところ(黒字)]
これが業の諸原理である。普遍的、単純、根源的、リアルにして必然の真、実体と偶性、直接と媒介、そしてこれらがあらゆる有を、それらのものとしてのあり かた(事物存在)はたらき、知解を実現する。これらの諸原理はこれらを真実の諸規範と諸規則と混じることによって定義され識別され、古の賢者たちが最強の 知と呼んだところのその帰結があらわれる。それはここに付す二つの必然論証およびその他の必然的諸様相(方式)のごときものである。
Ecce Artis principia universalia, simplicia, primitiva, vera realia et necessaria, substantialia et accidentalia, immediata et mediata, positiva omnium entium et rerum eorum essendi, operandi et cognoscendi. Quibus bene definitis et distinctis per mixtionem eorum cum regulis et canonibus veritas effectuum apparebit; quod potissimum scire ab antiquis philosophis appellatur, et nihilominus duas demonstrationes addidimus necessarias, et plures alios modos et necessarios.
Thomas Le Myesier, Breviculum seu parvum Electorium, MS Karlsruhe, Bad.Landesbibl., San Pedro, perg.92
cfr. Raimundi Lulli Opera CCCM Latina. Supplementi Lulliani I, Turnholt 1990, pp.283-288, 311-356
Este manuscrito es conocido por haber sido pintados con 12 piezas de miniatura, eche un vistazo a la quinta imagen.
***
A la izquierda: los Reyes Magos de] la cuestión Nueve
Notablemente, algunos, o de qué, por qué, cómo (mucho) o qué (tipo) o, algún día, en algún lugar, o cómo o por qué.
Noviem filosóficas ponunt quaestiones: utrum, quid, de quo, quare, cuántica, quale, quando, ubi, quomodo, cum quo.
[] Escalera
Estas cuestiones son objeto de nueve de la escalera, "a" se relacionan con el verbo.
Dios, los ángeles, el cielo, la gente, la imaginación, la capacidad de sentirse aceptado, la auto-educación (y plantas) la capacidad de los elementos (elementos de) la capacidad, la capacidad de configurar. Normativa: la especulación, no la forma, orientación de uso múltiple, formulario de consulta, una prueba general, refutación, los puntos trascendentales, la excelencia deseada.
Quaestiones por sentarse vel est noviem cum subiectis sunt coniunctae: Deus, angeli, Caelum, homo, imaginativa, sensitiva, vegetativa, elementativa, la moral Artificium / naturale.
Regulae: De suppositione. De Modo essendi et intelligendi. De Modo investigandi. Generali De specificatione. Demonstratione De. Contradictione De. De punctis transcendentibus. De maioritate finis.
[Hablo Raimundusu en el medio (rojo)
Nueve usted Akira Takashi, se le pedirá a los nueve sujetos. Toda la realidad, todas las cosas, las obras a su intrínseca o extrínseca, con la mediación directa o comprensión, la comprensión a través 偶性 o entidad, o un sentido de entendimiento no es sentimiento, o sobre el trabajo de cortar por tiempo indefinido. Si quieres disfrutar de este conocimiento es con la gracia de Dios, la industria (ARS) permite a los reglamentos a ser conocido en todo el sector lleno de creatividad aquí y predicar. Son leales (la naturaleza exacta) conducir a una mejor preparación de inteligencia principios 调 Tta fue puesto a través de la torre.
domini Vos Novem, qui et dubitatis quaeritis de subiectis rerum omnium et de noviem eorum rebus et operationibus intrinsecis et extrinsecis, immediatis et mediatis, substantialibus et accidentalibus, insensibilibus et sensibilibus, perpetius et corruptibilibus; si HUC volueritis accedere, scire poteritis por Artem, Deo dante, por Canones Artis inventivae praesentes hic, dirigunt qui benevolum intellectum, principia por una apodiata Turri fiduciae, un vestrarum dubitationem quaestionum qualibet, illa cum sint omnium principia entium SIVE causae; Etiam semen en especies de Arte omnes et exponimus vestrarum differentias quaestionum. Per quae vobis clare dubio procul, Prout intellectui coniuncto est possibile, veritas apparebit intellectum Faciens quiescere. Et ad fidem culmen turris veram por Vere credendo poterit attingere, voluntateque memoria recolente diligente vires supra.
Abajo a la izquierda de lulo (déficit)
Raimundusu: Isaías tú y yo "Los soldados no se puede entender a menos 信 Jinu", dijo. * [Isaías 7,9: "Si vosotros creer, si no puede mantenerse".]
Raimundi: Vobis tamen et mihi Dicit Isaías, quod, crediderimus nisi, no intelligemus (Is.7.9)
[Hablo Raimundusu en el medio (negro)
Los principios de este negocio. Universal, simple, lo fundamental, necesaria y fiel a la 偶性 entidad real, directo e intermediario, y todos ellos tienen, y como una manera de ellos (las cosas existen), comprensión, el conocimiento para lograr soluciones . Estos principios son identificados y definidos por las normas y reglamentos, y las mezclas de estas verdades, pero sus consecuencias son llamados sucesos de los más fuertes conocidos sabios de la antigüedad. Ese y otros aspectos de diversas naturalmente unido a dos inevitable discusión aquí (método) se resume como.
Ecce Artis universalia los Principia, Simplicia, primitiva, vera et necessaria Realia, substantialia et accidentalia, immediata et mediata, entium Positiva omnium rerum et essendi eorum, et modus cognoscendi. Quibus beneficios definitis et distinctis por regulis mixtionem eorum cum et veritas apparebit canonibus effectuum; quod ab scire Potissimum antiquis philosophis appellatur, et duas nihilominus demonstrationes necessarias addidimus, et alios plures Modos necessarios et.
cfr. Raimundi Lulli Opera CCCM Latina. Supplementi Lulliani I, Turnholt 1990, pp.283-288, 311-356
Este manuscrito es conocido por haber sido pintados con 12 piezas de miniatura, eche un vistazo a la quinta imagen.
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A la izquierda: los Reyes Magos de] la cuestión Nueve
Notablemente, algunos, o de qué, por qué, cómo (mucho) o qué (tipo) o, algún día, en algún lugar, o cómo o por qué.
Noviem filosóficas ponunt quaestiones: utrum, quid, de quo, quare, cuántica, quale, quando, ubi, quomodo, cum quo.
[] Escalera
Estas cuestiones son objeto de nueve de la escalera, "a" se relacionan con el verbo.
Dios, los ángeles, el cielo, la gente, la imaginación, la capacidad de sentirse aceptado, la auto-educación (y plantas) la capacidad de los elementos (elementos de) la capacidad, la capacidad de configurar. Normativa: la especulación, no la forma, orientación de uso múltiple, formulario de consulta, una prueba general, refutación, los puntos trascendentales, la excelencia deseada.
Quaestiones por sentarse vel est noviem cum subiectis sunt coniunctae: Deus, angeli, Caelum, homo, imaginativa, sensitiva, vegetativa, elementativa, la moral Artificium / naturale.
Regulae: De suppositione. De Modo essendi et intelligendi. De Modo investigandi. Generali De specificatione. Demonstratione De. Contradictione De. De punctis transcendentibus. De maioritate finis.
[Hablo Raimundusu en el medio (rojo)
Nueve usted Akira Takashi, se le pedirá a los nueve sujetos. Toda la realidad, todas las cosas, las obras a su intrínseca o extrínseca, con la mediación directa o comprensión, la comprensión a través 偶性 o entidad, o un sentido de entendimiento no es sentimiento, o sobre el trabajo de cortar por tiempo indefinido. Si quieres disfrutar de este conocimiento es con la gracia de Dios, la industria (ARS) permite a los reglamentos a ser conocido en todo el sector lleno de creatividad aquí y predicar. Son leales (la naturaleza exacta) conducir a una mejor preparación de inteligencia principios 调 Tta fue puesto a través de la torre.
domini Vos Novem, qui et dubitatis quaeritis de subiectis rerum omnium et de noviem eorum rebus et operationibus intrinsecis et extrinsecis, immediatis et mediatis, substantialibus et accidentalibus, insensibilibus et sensibilibus, perpetius et corruptibilibus; si HUC volueritis accedere, scire poteritis por Artem, Deo dante, por Canones Artis inventivae praesentes hic, dirigunt qui benevolum intellectum, principia por una apodiata Turri fiduciae, un vestrarum dubitationem quaestionum qualibet, illa cum sint omnium principia entium SIVE causae; Etiam semen en especies de Arte omnes et exponimus vestrarum differentias quaestionum. Per quae vobis clare dubio procul, Prout intellectui coniuncto est possibile, veritas apparebit intellectum Faciens quiescere. Et ad fidem culmen turris veram por Vere credendo poterit attingere, voluntateque memoria recolente diligente vires supra.
Abajo a la izquierda de lulo (déficit)
Raimundusu: Isaías tú y yo "Los soldados no se puede entender a menos 信 Jinu", dijo. * [Isaías 7,9: "Si vosotros creer, si no puede mantenerse".]
Raimundi: Vobis tamen et mihi Dicit Isaías, quod, crediderimus nisi, no intelligemus (Is.7.9)
[Hablo Raimundusu en el medio (negro)
Los principios de este negocio. Universal, simple, lo fundamental, necesaria y fiel a la 偶性 entidad real, directo e intermediario, y todos ellos tienen, y como una manera de ellos (las cosas existen), comprensión, el conocimiento para lograr soluciones . Estos principios son identificados y definidos por las normas y reglamentos, y las mezclas de estas verdades, pero sus consecuencias son llamados sucesos de los más fuertes conocidos sabios de la antigüedad. Ese y otros aspectos de diversas naturalmente unido a dos inevitable discusión aquí (método) se resume como.
Ecce Artis universalia los Principia, Simplicia, primitiva, vera et necessaria Realia, substantialia et accidentalia, immediata et mediata, entium Positiva omnium rerum et essendi eorum, et modus cognoscendi. Quibus beneficios definitis et distinctis por regulis mixtionem eorum cum et veritas apparebit canonibus effectuum; quod ab scire Potissimum antiquis philosophis appellatur, et duas nihilominus demonstrationes necessarias addidimus, et alios plures Modos necessarios et.
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